Кількість
|
Вартість
|
||
|
LELO - це шведська компанія, яка проектує, розробляє та виробляє високоякісні секс-іграшки та пов'язані товари (інтимна косметика, презервативи і т. д.). У 2003 році дизайнери Ерік Кален (Eric Kalén) та Карл Магнусон (Carl Magnuson), а також інженер Філіп Седич (Filip Sedic) зареєстрували бренд LELO у Стокгольмі. Компанія подолала шлях від невеликого виробництва з 10 співробітниками до всесвітньої відомості. Сьогодні продукція бренду LELO продається у більш ніж 160 країнах, головний офіс LELO розташований у Стокгольмі, а інші офіси - у Мельбурні, Сан-Хосе та Шанхаї. Зараз LELO продає один із найдорожчих вібраторів у світі - вібратор із покриттям з 24-каратного золота, вартість якого становить 15 тисяч доларів США.
Основна ідея компанії - зняти табу з секс-іграшок та зробити їх настільки чудовими, щоб ними можна було справжньо пишатися. LELO - це не просто бренд секс-іграшок, це рух за турботу про себе, який несе ідею про те, що задоволення виходить за рамки статі, сексуальної орієнтації, раси і віку. Слоган бренду - "Come Together" - пропонує кожному насолоджуватися своїм тілом та отримувати задоволення без сорому.
Нагороди бренду LELO: Кращий розкішний асортимент, Adaltex Awards 2019; Високий ступінь в упаковці продукту, XBIZ Europa Awards 2020; Розкішний бренд року, XBIZ Europa Awards 2021; Розкішний бренд року, XBIZ Awards 2022.